تواÙقنامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Øª " ارائه خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای لرستان "
مقدمه
انواع تعرÙÙ‡ در ØÙˆØ²Ù‡ شرکت مدیریت منابع آب Ùˆ شرکت آب منطقه ای لرستان شامل مصار٠آب سطØÛŒ Ùˆ زیرزمینی ( شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات Ùˆ سایر مصار٠) Ùˆ سایر خدمات مرتبط به شهروندان میباشد.
بازبینی در این تواÙقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد Ù¾Ø°ÛŒØ±ÙØª.
انواع ارائه خدمات به شهروندان
1- خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
2- خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
3- دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس Ù…ÛŒ باشند Ùˆ موارد Ø§ØØªÙ…الی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی Ù…ÛŒ گردد.
هدÙ
هد٠از این تواÙقنامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Øª این است Ú©Ù‡ به منظور ارائه با Ú©ÛŒÙیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای لرستان ØŒ Ú©ÛŒÙیت تØÙˆÛŒÙ„ خدمت " خدمات به مشترکین منابع آبی شرکت آب منطقه ای لرستان " برای تمامی مشترکین، متقاضیان Ùˆ Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ کنندگان منابع آبی در هر دو دسته ØÙ‚یقی Ùˆ ØÙ‚وقی مورد تواÙÙ‚ قرار گیرد.
مشترکین منابع آبی میتوانند به منظور درخواست خدمات مورد نظر خود به Ø¯ÙØ§ØªØ± پیشخوان معرÙÛŒ شده در پورتال شرکت مراجعه نمایند.
بازبینی در این تواÙقنامه براساس نظرات جمع آوری شده از مراجعین به آن انجام خواهد Ù¾Ø°ÛŒØ±ÙØª.
مسئولیت
شرکت آب منطقهای لرستان به استناد برنامه پنجم، برنامه ششم، نقشه راه توسعه دولت الکترونیک Ùˆ غیره دارای مجوز ایجاد Ùˆ اجرای سیاستهای وزارت نیرو _ شرکت مدیریت منابع آب ایران در ØÙˆØ²Ù‡ ØªØØª مدیریت خود Ù…ÛŒ باشند.
این شرکت مواÙقت میکند Ú©Ù‡ خدمت مورد نظر را به ترتیب زیر به متقاضیان ارائه نماید:
ثبت درخواست از Ø¯ÙØ§ØªØ± پیشخوان دولت، میز خدمت الکترونیک Ùˆ میر خدمت ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ از طریق سامانه ساماب (سامانه ØÙاظت Ùˆ بهره برداری از منابع آبی Ùˆ امور مشترکین)
Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª کد پیگیری؛ پس از ثبت درخواست
پیگیری مراØÙ„ خدمت از طریق کد رهگیری امکان پذیر Ù…ÛŒ باشد.
مراØÙ„ گردش درون سازمانی کار با همان شماره موبایل اعلام شده متقاضی از همان درگاه Ùˆ از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی Ù…ÛŒ گردد.
بررسی کارشناسی؛ چنانچه نواقصی موجود باشد Ùˆ همچنین گردش درون سازمانی کار در این مرØÙ„Ù‡ انجام Ù¾Ø°ÛŒØ±ÙØªÙ‡ Ùˆ اطلاعات مورد نیاز درخواست کننده از طریق همان درگاه Ùˆ یا ارسال پیامک براساس گام قبلی در دسترس میباشد.
اعلام نتیجه نهایی
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
متقاضی Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª این مجوز مکل٠است مدارک خود را تنها از طریق پیشخوان دولت به این دستگاه ارائه نماید.
در صورتیکه پس از ثبت درخواست Ùˆ تکمیل ÙØ±Ù…ها Ùˆ تØÙˆÛŒÙ„ آنها به این سازمان، متقاضی نتواند در موعد مقرر پاسخ خود را Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª نماید، سازمان به ازای هر روز دیرکرد غیر موجه غرامتی معادل ØµÙØ± ریال به متقاضی پرداخت مینماید. ( با توجه به اساسنامه شرکت، هیچ گونه غرامتی در خصوص دیرکرد خدمت پرداخت نمی شود)
موارد مربوط به ÙØ±Ù… اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع رسانی دستگاه به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، مدارک مورد نیاز، مراØÙ„ اجرایی، تعداد مرتبه مراجعه ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ متقاضی، Ù†ØÙˆÙ‡ دسترسی Ùˆ زمانهای دسترسی به خدمت Ùˆ کلیه جزئیات خدمت از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت آب منطقهای در دسترس عموم Ù…ÛŒ باشد.
هزینهها و پرداختها
هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین Ùˆ تعرÙÙ‡ های مصوب صنعت آب Ù…ØØ§Ø³Ø¨Ù‡ میگردد.
دوره عملکرد
این تواÙقنامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Øª تا تاریخ 29 / 12/ 1401 Ùˆ ØªØØª امضای مدیریت عامل شرکت آب منطقه ای لرستان اعتبار دارد.
خاتمه تواÙقنامه
Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª این خدمت با صدور پاسخ نهایی، تایید Ùˆ تØÙˆÛŒÙ„ آن به متقاضی خاتمه Ù…ÛŒ یابد.
اقلام اطلاعاتی خروجی: کد پیگیری، پاسخ نهایی.
مدیر Ù…ØØªÙˆØ§ÛŒ پرتال استان لرستان